neljapäev, 12. juuli 2007

Jaan Pehki tagasiside

ahoi!

eriline kommenteerija ma pole muidugi, aga muarust eristusid sel aastal need lemmikuteks kujunenud palad lihtsamini.'

mõni luuletus oleks olnud veel parem kui lõpust mõne rea oleks ära jätnud.

väljavalituist nt alljärgnev:

surin süütuna
teadmata
mis on süütu
kes on süütu
või miks

kuni peetrus
taevaväravas
mu vägistas
et kindlalt teaksin
mis on seks

kuid milles seisneski mu süütus
siiani ma küll ei tea

***

oleks väga hästi toiminud ka kahe viimase reata :)

ajah, mis ma siin seletan - minu arusaam on ikka selline, et igaüks luuletab nagu talle meelepärane on ja arvan et võiksid varsti hakata luuleraamatu peale mõtlema - toimetaja tuleb ainult hea valida, sest valida on ju küll (mitte et ma ennast pakuks :) , ei usalda end niipalju.. )

aga väljavalit bloguluuletused failis.

tervitused,
jaan

Kommentaare ei ole: