pühapäev, 8. juuli 2007

Contra tagasiside

Valiku tegemine on mitte ainult subjektiivne, vaid sõltub ka - noh nagu sportlastel sõltub vormist tulemust, nii ka hindajatel. Vaevalt oleks homme mu valik täpselt samasugune.

Ma ei tea, palju neid luuletusi seekord oli, aga paistab et seekord ma valisin välja poole rohkem kui eelmine kord. Tähemärkide poolest võib ehk isegi võrdne olla muide, sest seekordses valikus oli palju hästi-lühi-vorme.

Arengust ei mõista rääkida, väljavalitute kvaliteet tundub enam-vähem sama, mis eelmisel korral. Mingi hetk, hakkad lugema, mõtled, et kui Priit ka luuletusi ei kirjutaks, poleks midagi hullu. Aga tuleb häid mõtteid vahepeal, mida ise ei oleks kirjutanud, aga mida nagu oleks mõtelnud mingis vormis.

Laias laastus poleks vist vahet, kui Priit luule asemel proosat kirjutaks. Selliseid riime nagu mulle meeldiks, ta ei kirjuta. Õnneks ei riimigi palju. Aga proosa kirjutamiseks pole vist aega. Aga hea, kui luuletuse kirjutamiseks on. Tegelikult võiks kõik inimesed luulet kirjutada, kui niimoodi välja valitaks ja linke tehtaks, siis saaks ilmselt terad sõkaldest eraldatud.

Tekib ka endal huvi teada saada, mis oleks mu luuletuste edetabelis parim. Aga ma ei usu, et ma kunagi söandaks blogu tegemise ette võtta. Liiga suur töö.

Kommentaare ei ole: