pühapäev, 6. jaanuar 2008

"masendaaaav!"
"mõtetuuuuuu!"
"jällle võiii!"
"milleks see!"
"kas mai võiks lõpuks kord lõplikult surra!?"
"koos oma kuradi hingega, olematuuks!?"
"et saaks veidigi rahu, või siis isegi mitte seda!! palun!"
"mittemidaagi!! ma tahan mitte midagi!"
"võtke oma reinkarnatsioon ja pistke p..."
"ja nabanöör kaa - ot las kuivab ära, ära lõika seda idioot!"
"aiii"
"tra, ma kasvan suureks ja saate kõik molli!"
"ja alustan ma sinust, kes sa mu sünnitasid!"
"mida sa vahid nii lollakalt heldinud näoga?"
"sul oli just ju sitaks valus ju!?"
"no milleks see!"
"jah, toppige jah mulle nibusid suhu"
"nagu ma neid kuradi nisasid juba eelmistel kordadel oksendamiseni imenud poleks!!!"
"ja ma'i söö, ma näljutan ennast surnuks, sünnin või jälle teil uuesti raisk!"

Kommentaare ei ole: